20120707









5 yorum:

deeptone dedi ki...

zelig.
en sevdiğim filmler listesinde ilk 10'da.
bi deee, annie hall ile birlikte, allen filmlerinden en sevdiğim iki filmden biri.
:)
bi deee, neden izleyemiyooon.
:)
bi deeee, evde demleme ile uğraşamadığım için hep bi yerlere gidip demleme içiyom.
:)
bi de diğer ayrıntılara da sora gireyim.
örneğin sıcak su ile sayiden de yandım. ama dağ kampında kahve suyu pişirirken rüzgarda üstüme devrildi su ısıtma şeysi. :)
iyi acıklı ayrıntılar.
:)

sena erdoğan dedi ki...

Benim de en sevdiğim filmlerden birisi Zelig:)

Çünkü artık izlemeye vaktim olmuyor.

Evde demleme çay genelde olur ama olmazsa ben de gider olan bi yerde bi güzel içerim.Kahveyi bitireli en iyi dostum çay:)

Hiih!o çok berbat bişiy ben biliyorum onu ya.Bana da küçükken çok olmuştu.En acısı omzumdu ama iz miz kalmadığından pek az hasrla atlattım.Çok acıklı cidden.Ama.

bi deee çok sevimlisin
bi deee sen iyi ki varsın.
:)

deeptone dedi ki...

allam sevimli olan sensin.
cicisin işteeeeee.
ha ha haaaaa.
:)

sena erdoğan dedi ki...

:):):)
böyle cümlelerde ne diyeceğimi bilemem yanaklarım kızarır filan.:)

sena erdoğan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.